Crowd City: Gold Edition
Şehir boyunca insanları topla ve mükemmel liderliğinle rakiplerini alt et. Ne kadar çok kişiye çarparsan, kalabalığın o kadar büyür! Gold Edition Özellikleri: - Koşulacak 6 harita - Kalabalığını daha da havalı gösterecek 41 görünüm - Ek 1000 altın - Kalabalık yükseltmeleri - Eğlenceli oynanış - Akılda kalıcı müzik - Herkesin oynayabileceği kolay kontroller - Basit kurallar ve bolca eğlence! Diğer oyunculara dikkat et. Eğer onların grubunda daha fazla kişi varsa, seninkini tamamen ele geçirirler ve en baştan başlaman gerekir... Birbirinden komik görünümleri dene ve farklı haritalarda oyna. Kalabalığının şehirdeki en güçlü grup olduğunu kanıtla!