Crimsonland
Binlerce uzaylı, mutantlaşmış kertenkele, devasa örümcek ve dahası saldırıyor - bu taarruza dayanabilecek misin? Crimsonland, ekranın kelime anlamıyla binlerce düşmanla dolduğu, tepeden görünen aksiyon oyunudur. Yetmiş çarpıcı görev boyunca düzinelerce silah ve özelliği açın; sonra liderlik tablosuna sahip altı hayatta kalma modunda cephaneliğinizi boşaltın ve becerilerinizi gösterin. Tüm oyun türleri, dört kişiye kadar yerel kooperatif oyun modu desteğine sahiptir. Arkadaşlarınızı toplayın ve kim plazma çiftesiyle düşmanları delik deşik ediyor gösterin! Crimsonland'in Xbox One sürümü fazladan on bölüm, yeni ve tehlikeli bir düşman türü ve yeni, heyecan verici bir hayatta kalma modu içerir.