Crimson Desert Deluxe Sürüm
GÜCÜNÜ GERİ KAZAN, SINIRLARININ ÖTESİNE GEÇ ■ İçerik [Crimson Desert (Ana Oyun)] [Deluxe Paket] - Kairos Plaka Seti (Miğfer, Eldiven, Ayakkabı, Pelerin, Zırh) - Balgran Kalkan - Exclaire At Teçhizat Seti (At Miğferi, At Zırhı, Eyer, Üzengi) ■ BİLİNMEYEN BİR DÜNYAYI KEŞFET Pywel'e hoş geldiniz. Burada, yemyeşil ovalar ve ormanlardan kurak çöllere ve sarp dağlara uzanan doğal güzellikler ve vahşi doğanın yanı sıra, hayatın her kesiminden insanın yaşadığı hareketli şehirler ve sakin köyler bulacaksınız. Bir noktadan diğerine yol alırken simgeler, kadim kalıntılar, gizli hazineler ve diğer ilgi çekici noktalarla karşılaşacaksınız. Yolculuğunuz kaçınılmaz olarak sizi gökyüzüne, Abis olarak bilinen gizemli diyara, dünyayı tehdit eden mistik bir dengesizliğin giderilmesi gereken yere de taşıyacak. Dünyayı dilediğiniz gibi keşfedebilir, önünüzde uzanan pek çok yolu ortaya çıkarabilirsiniz. Görevler, karşılaşmalar, meydan okumalar ve savaşlar aracılığıyla kıtanın hikâyelerini ve efsanelerini deneyimleyin. Atlardan ejderhalara ve robotlara kadar çeşitli bineklerle diyarları dolaşın; uçurum yamaçlarına ve duvarlara tırmanın, ardından buralardan atlayarak süzülün. ■ KENDİ SAVAŞ TARZINI OLUŞTUR Crimson Desert'ın acımasız savaş alanlarında zafere giden tek bir yol yoktur. Yetenek, silah ve ekipman cephaneliğinizi geliştirin ve bunları nasıl kullanacağınıza siz karar verin. Kılıç, mızrak, büyük kılıç, balta, çift silah, çeşitli menzilli silahlar ve daha fazlasını edinin. Ölümcül kombinasyonlarla güçlü yetenekleri ve element güçlendirmelerini ortaya çıkarın. Her vuruş ve hareketle, bir anın kaderinizi belirleyebileceği hızlı, sert ve çarpıcı savaşlarda kendi yolunuzu çizin. Acımasız savaşçılardan dehşet verici yaratıklara kadar Pywel'de sizi alt etmeye çalışan düşmanlar var. Vahşi bire bir düellolarda, büyük çaplı savaşlarda ve hızlı çarpışmalarda zorlu düşmanlar ve bosslarla karşılaşın. Yolunuza çıkan tehditlere karşı galip gelin. ■ PYWEL'DE YAŞAM Pywel, yolculuğunuzu şekillendiren ve günlük yaşamınızı oluşturan küçük anlarla dolu bir dünyadır. Kaynak toplayın, yemek pişirin, balık tutun, avlanın ve Pywel'deki diğer çeşitli aktivitelere katılarak istatistiklerinizi yenileyin, ekipmanınızı güçlendirin ve daha fazlasını yapın. Yol boyunca, yerel halkla mini oyunlar oynayarak biraz da keyifli vakit geçirin. Günlük yaşamınızı şekillendirmek özelleştirmeyi de içerir. Yolculuğunuz sırasında hazırladığınız ya da bulduğunuz boyaları kullanarak saç stillerini, dövmeleri, kıyafetleri ve daha fazlasını ayarlayın.