Cities: Skylines II
Ön Sipariş Bonusu: Sembolik Binalar Dünya çapındaki ünlü sembollere dayanan 9 Benzersiz Bina ile Şehrini farklı kıl. Colossal Order'ın evi olan Tampere coğrafyasına dayanan bir harita da dahildir. Hayal edebilirsen inşa da edebilirsin. Sıfırdan bir şehir kur ve bu şehri yalnızca senin hayal edebileceğin, gelişen bir metropole dönüştür. İlk kez bu çapta bir şey inşa edeceksin. Cities: Skylines II, derin simülasyon ve canlı ekonomi ile sınırsız bir dünya kurma deneyimi sunuyor. Başlamak için şehrinin temellerini at. Günlük hayatın yaşanılmasını mümkün kılan yolları, altyapıyı ve sistemleri kur. Her şey sana kalmış. Şehrinin nasıl büyüyeceği de senin ellerinde ancak stratejik bir plan yap. Alacağın her karar bir şeyleri etkiler. Ekonomiyi desteklemek için ticareti kullanırken yerel endüstrilere enerji sağlayabilir misin? Yerleşim bölgelerini, şehir merkezinin canlılığına zarar vermeden nasıl güzelleştirirsin? Şehrin bütçesini dengede tutarken vatandaşlarının ihtiyaçlarını ve isteklerini nasıl karşılayacaksın? Şehrin asla uyumaz. Yaşayan ve nefes alan her dünya gibi zamanla değişir. Bazı değişiklikler yavaş yavaş, bazıları ise ani ve beklenmedik olacak. Günler geçip mevsimler değişirken hayat planladığın gibi gitmediğinde harekete geçmeye hazır ol. Gelmiş geçmiş en gerçekçi ve detaylı şehir kurma oyunu Cities: Skylines II yaratıcılığının sınırlarını zorlar ve problem çözme becerini bir üst seviyeye taşır. Hayallerindeki şehri inşa etmen için güzel bir şekilde işlenmiş yüksek çözünürlüklü grafikleri ile sana ilham verir. Derin simülasyon. Yapay zeka ve karmaşık ekonomiden dolayı verdiğin her karar şehri etkiler. Strateji oluştururken, problem çözerken ve değişime, zorluklara ve fırsatlara tepki verirken bunu unutma. Efsanevi çapta sonsuz olasılıklar. Cities: Skylines II sayesinde taviz vermeden şehirler oluşturabilirsin. Gökyüzüne uzanarak inşa edebilir ve haritada yayılabilirsin. Neden olmasın? Şehrin sen demek. Canlanan şehirler. Kararların her vatandaşın kim olduğunu tanımlayan olaylarla hayat yörüngesini belirler. Sevgi ve kayıptan zenginlik ve iyiliğe kadar hayatlarındaki inişleri ve çıkışları takip et. Dinamik bir dünya. Şehrinin iklimini ayarlamak için bir harita seç. Bunlar; artan kirlilik, değişebilir hava durumu, mevsim değişiklikleri arasında şehrini genişletmek için kullanacağın doğal güçler.