Cities: Skylines II - Landmark Buildings
Ön Sipariş Bonusu: Sembolik Binalar Dünya çapındaki ünlü sembollere dayanan 9 Benzersiz Bina ile Şehrini farklı kıl. Colossal Order'ın evi olan Tampere coğrafyasına dayanan bir harita da dahildir.