Castle Renovator
Kendi krallığınızı kurun ve beğeninize göre özelleştirin. Kendi miras kalan arazi parçanızla başlarsınız. Ortaçağ, rönesans ve barok binaları ve kaleleri temizlemek, onarmak, inşa etmek ve süslemek için bir zanaatkar olarak çalışın. Güzel yerleri ziyaret edin, eski odalara yeni bir soluk getirin ve bildiğiniz gibi - sıkı çalışma karşılığını veriyor - belki bir gün Kral olacaksınız? Yeni yerleri keşfedin Kale odalarının farklı konumlarda nasıl göründüğünü görmek ister misiniz? Görevleri tamamlayarak, kalelere ek olarak, barakaları, ahırları, kulübeleri, evleri, köşkleri, sarayları ve hatta korsan gemilerini temizleme, temizleme, inşa etme, yenileme, tamir etme ve dekore etme fırsatına sahip olacağınız birçok güzel ülkeyi ziyaret etme fırsatına sahip olacaksınız. ! Tasarımcı ol! Kalenin çevresini tasarlayın. Avluya ağaç seçip dikin, tarlalara hayvanları yerleştirin. Bayrakların ve flamaların şekillerini ve tasarımlarını seçin. Duvarları yok et! Halihazırda inşa etmeyi başardığınız şeyi beğenmediniz mi? Merak etme! Duvarları yıkın ve baştan başlayın! Yeniden yapılanmayı yönetin! Fethedilen bir kaleyi yeniden inşa etmek çok çaba gerektirir. Parçalanmış duvarları, köprüleri veya kuleleri onarın. Fethedilen kalenin yeniden inşası için çok çalışmanız gerekecek. Oyun 16. ve 17. yüzyılların başında geçiyor, bu yüzden alışılmış Orta Çağ binalarına ek olarak, oyuna çeşitlilik katan ve size iç dekorasyon için daha fazla seçenek sunan bazı Barok ve Rönesans unsurları da bulacaksınız.