Boomerang Fu
Bu çılgın fizikli parti oyununda bumeranglarla arkadaşlarını lime lime et. Favori yiyeceklerinden oluşan bir ekibe katıl, düşmanlarını kızart, dondur ve erit. Çılgın güçlendirmeleri keşfet ve en iyi Boomerang Fu ustası olmak için onları birleştirerek ölümcül kombinasyonlar yap. YEREL ÇOK OYUNCULU KAOS En fazla 6 oyuncunun katılabildiği yıldırım hızında ilerleyen sevimli savaş turlarında arkadaşlarını mahvet. Partiler için mükemmel! GÜÇLENDİRMELERİ BİRLEŞTİR Patlayıcı bumeranglar, kılık değiştirme ve telekinezi gibi çeşitli çılgın güçlendirmeleri keşfet. Sonra da bu güçlendirmeleri birleştirerek acayip kombinasyonlar yap! BASİT KONTROLLER Arkadaşlarını un ufak etmek için tek gereken şey bir çubuk ve üç düğme. Herkes oynamayı hemen öğrenebilir ve ayrıca azılı oyuncular bu unutulan dövüş sanatının gelişmiş tekniklerinde ustalaşmaya bayılacak. Güçlü bir bumerang suikastçısı olmak için saldırıları saptır, atılan bumerangları geri çağır ve köşelerden falsolu atışlar yap. 30'DAN FAZLA ARENA Her biri eşsiz aletler ve tuzaklarla dolu 30 Kung Fu arenasında savaşırken yenilebilir bir dünyayı keşfet. Hareket eden platformların üzerinden zıpla ve güzel yeşilliklerin içine saklan. Düşmanlarını ezmek için kayan duvarları harekete geçir. Devasa merdanelerin arasına dal ve Tost Kralı'nı eğlendir. TAKIM OLUŞTUR Becerikli yapay zeka rakiplerine karşı koymak için arkadaşlarınla güçlerinizi birleştirin. Ya da çılgın bir alternatif oyun modunda değerli Altın Bumerang'ı elde etmek için birbirinize girin. KURALLARI DEĞİŞTİR Sadece sevdiğin güçlendirmelerle oyna. Kalkanları kapat. Dost ateşini aç. Kuralları kendi zevklerine göre değiştir!