Bu özel 2'li oyun paketiyle Before Exit dünyasına dalın! İçerik: 🛒 Before Exit: Supermarket - Terk edilmiş bir süpermarketin gizemlerini keşfedin. ⛽ Before Exit: Gas Station - Bulmacaları çözün ve ıssız bir akaryakıt istasyonuna ışığı geri getirin. Her iki oyuna da indirimli sahip olun ve Before Exit hikayesinin tamamını deneyimleyin!