A.O.T. Wings of Freedom
Uluslararası hit olan bir animasyon "Attack on Titan" Xbox One' a geldi! Savaş insan yiyen Titanlar ile Eren ve yoldaşları arasındadır. Animasyonun içinde olma ve hikayenin akışını kontrol etme hayalini yaşayın. Animasyonun öyküsünü, bir kaç özgün sürpriz ile yaşayın!