Weapon "Halloween"
Ekipman Temini İstasyonu'na yeni bir bıçak, kın ve ODM dişlisi içeren bir set ekleyin. Bir Halloween motifi ile tasarlanmış yeni bir silah kullanarak savaşa biraz lezzet ekleyin. *Tam 4 silah seti içeren Silah Tüm Seti Aralık ayında özel bir fiyatla sunulacak.