Weapon All Set
Ekipman Temini İstasyonu'na dört bıçak, kın ve ODM dişlisi seti ekleyin. Bir Yeni Yıl, Summer Festival, Halloween ve Christmas motifleri ile tasarlanmış yeni silahlar kullanarak savaşa biraz lezzet ekleyin.