Episode 3
Araştırma Misyonunuza üç yeni bölüm, "A Brilliant Scheme", "Elite" ve "Struggle to Survive" eklenecektir. *Bu ürün, 9 bölümün tümünü içeren Tüm Bölümler Setine dahildir. Aynı maddeyi bir çok kez satın almamaya dikkat edin.