Arkadaşım Peppa Pig
Peppa Pig'in yeni arkadaşı olarak eğlence dolu bir macera yaşa! Karakterini oluşturup kıyafet giydir, Peppa'nın kapı zilini çal ve kararlarına göre şekillenen bir hikâyeye başla. Peppa gittiğin her yerde sana aktiviteler önerecek. Baba Pig'in gözlüğünü bulmasına yardımcı ol, Orman'daki hayvan izlerini takip et, çamur birikintilerinde zıpla ve çok daha fazlasını keşfet. Tıpkı çizgi filmin bir bölümündeymişsin gibi hisset! Üstelik tüm sevdiğin karakterler seninle tanışmak için can atıyor. Arkadaşın Peppa Pig'le Plaj'da, Müze'de ve hatta Patates Şehri'nde her oynadığında farklı bir deneyim yaşayacaksın.