Temel oyunu 3 devasa Genişletme Paketi ile birleştiren ARK: Survival Evolved Explorer's Edition, daha da fazla dinozor aksiyonu elde etmenin en iyi yoludur! Explorer's Edition, size mega hit ARK: Survival Evolved'ın yanı sıra Scorched Earth, Aberration ve Extinction Genişletme Paketlerine erişim sağlayarak yaklaşık 900 saatlik oyun süresi sunuyor!