Hikayenin başladığı ve bittiği yer olan ARK dünyasında yolculuğunuzu tamamlayın: Yeryüzünde! Hem organik hem de teknolojik olarak fantastik yaratıklarla dolu Element-istila edilmiş, yıkılmış bir gezegen, Dünya hem geçmişin sırlarını hem de kurtuluşunun anahtarlarını elinde tutuyor. Daha önceki tüm engelleri ele geçiren bir kıdemli Survivor olarak, en büyük mücadeleniz sizi bekliyor: gezegene egemen olan devasa gezici Titanları yenebilir ve Dünya'nın geleceğini korumak için ARK döngüsünü tamamlayabilir misiniz?