Are You Smarter Than A 5th Grader?
Bir 5. Sınıf Öğrencisinden Daha mı Akıllısın? popüler TV serisine dayanan büyüleyici, esprili bir bilgi yarışması oyunudur. Çoktan seçmeli sorular, doğru-yanlış soruları ve mini oyunlar, 24 farklı konuda yeterliliğinizi test edecek. Zor bir soruyla karşı karşıya kaldığınızda, yardım için her zaman sınıf arkadaşlarınıza güvenebilirsiniz. Hayvan bilimleri, kelime hazinesi, matematik ve daha fazlası gibi konularda 6800'den fazla soru, çeşitli, tamamen seslendirilmiş ve animasyonlu bir karakter kadrosu tarafından sunulur. Aslında bir 5. sınıf öğrencisinden daha akıllı olduğunuzu kanıtlamak için her bir mücadeleyi tek başınıza veya aileniz ve arkadaşlarınızla birlikte heyecan verici çok oyunculu çok oyunculu oyunda aşın!