Aquapark io
4 kişiye kadar çok oyunculu modda yarışın veya tek başınıza kaymanın tadını çıkarın. Herkesin en hızlısı olduğunuzu kanıtlayın! Gökyüzünden aşağı kıvrılan dev su kaydırağından kayın, arkadaşlarınızı geçin, onları pistten itin veya avantaj kazanmak için güçlendiricileri kullanın. En komik kısım ise istediğiniz anda pistten atlayıp daha alt seviyeye inerek anında tümünü geçebilmeniz! Özellikler: - Kaydıraklı 12 büyük harita - 31 komik kostüm, 11 simit, 13 planör - Aynı ekranda 4 oyuncuya kadar çok oyunculu mod! - Rastgele kostümler içeren paketler - Oyun sırasında gizemli güçlendiriciler - Akılda kalıcı tatil müzikleri - Herkesin oynayabileceği kolay kontroller - Basit kurallar ve bol eğlence!