Airstrip DLC and Party Time DLC Bundle
Otomobiller güzel ama ya uçaklar? Bu DLC'de benzin istasyonunuzda küçük bir uçak pisti inşa edin ve Joe'ya yardım edin. Joe ile tanışın Joe, eski bir tek motorlu uçağı olan yaşlı bir pilottur. Tuhaf birisi ve bir gün yardım istemek için yanınıza gelir. Bunun için, varış yerinin yarısında durup, hiçliğin ortasında inecek bir yere ihtiyacı var. Karşılığında sizi de anlaşmalarına dahil etmeye hazır. Uçak pisti Çok fazla alanınız var ve anlaşılan o ki, İkinci Dünya Savaşı sırasında benzin istasyonunuzun yakınında eski bir askeri iniş pisti varmış. Tekrar çalışmasını sağlamak bu kadar zor olmamlı, değil mi? Hatta bir adım daha ileri giderek uçak yakıtı ve uçak parçaları sipariş edebilirsiniz. Rüzgar tulumu muhtemelen zarar vermez ve bazı ışıklar faydalı olabilir, çünkü ara sıra onun inmesine de yardım etmeniz gerekecektir. Bakalım işler nasıl gelişecek ve Joe neler yapıyor... Bu ücretsiz DLC ile parti başlamak üzere. Bir parti alanı, koleksiyonluk eşyalar, popülerlik artışları ve herkesi heyecanlandıracak dondurma! Parti Başlasın Hiçbir şeyin olmadığı bir yerde serin bir gece partisi gibi bir şey yok. Normal müşteri trafiği azaldığında, bu başka bir gelir akışı olabilir. İnsanları çekmek için harika bir parti alanı yaratın, ilginç ürünler sunun ve ihtiyaçlarını karşılayın. Partileriniz ne kadar başarılı olursa ve partiye katılanlar ne kadar memnun olursa, o kadar çok para kazanırsınız ve parti o kadar büyük olur. Daha Fazla Popülerlik Partiler, özellikle yüksek seviyelerde popülerliği artırmakta zorlananlar için popülerliği artırmanın harika bir yoludur. Parti alanınızın her yükseltmesi, diğer tüm ödüllerin yanı sıra popülerlik artışı için yeni fırsatlar sunar. Dondurma Zamanı Parti Zamanı, parti zamanı temasını daha da ileri götürmek ve benzin istasyonunuzda yapacak başka bir şey sunmak için kendi mini oyunu ve etkileşimleri olan bir dondurma standı getiriyor. Çeşitlilik ne kadar fazla olursa o kadar iyi. Ve Daha Fazlası Daha fazlası var. Bilgisayara her yerden erişmenizi sağlayan bir tablet tipi cihaz gibi küçük şeyler ve o kadar da küçük olmayan şeyler. Bir şeyi kontrol etmek veya bir şeyi ayarlamak için benzin istasyonunun yarısını aşarak koşmak artık yok. Ve oyunda bulunabilecek koleksiyonluk eşyaları tanıtıyoruz.