Blood West: Gold Edition
Gold Edition ile Blood West’in vahşi dünyasının sunduğu her şeyi deneyimleyin! Bu paket, ana oyunu ve her iki genişletme paketini de içeriyor. Blood West: Scavengers, Blood West’e uzun zamandır beklenen sonsuz roguelite modunu getiriyor! Hiç bitmeyen tuhaf Vahşi Batı’da tanıdık dostlarla ve eski düşmanlarla karşılaşırken ne kadar süre hayatta kalabileceğinizi görün! Blood West: Dead Man’s Promise, sizi sürükleyici gizlilik FPS aksiyonunun yeni bir hikâye bölümüne davet ediyor. Bu bölümün gidişatı sizi tanıdık bir yere, ama alışılmadık bir zamanda götürecek. Twen’in babası olarak, Ölüm Tanrısı’na borcunuzu ödemek ve onun habercisi için kayıp ruhları toplamak zorunda kalacaksınız. Yeni doğaüstü dehşetler ve onları geldikleri yere geri göndermek için yeni silahlarla dolu bir başka Weird West macerasına hazır olun.