Özgür irade ile kader arasındaki çatışmaya sürüklenen vampir Kain ve onun ihanete uğramış teğmeni Raziel olarak Nosgoth'un karanlık dünyasına geri dön. Efsanevi kılıçlar ve doğaüstü yeteneklerle düşmanlar, bulmacalar ve uzun süredir saklı kalmış sırlarla dolu görkemli gotik mekânlarda savaş. Her zafer için bir bedel ödenmesi gerekir. Yeni nesil için yeniden doğan zamansız ve karanlık bu fantastik yapımı deneyimle. Legacy of Kain: Defiance Remastered yeni yüksek çözünürlüklü grafikler, geliştirilmiş kontroller ve yüksek çözünürlük ile orijinal görünüm arasında dilediğin an geçiş yapabileceğin modern bir kamera sistemiyle güncellendi. Fotoğraf modu, alternatif karakter görünümleri, kapsamlı hikâye arşivi ve orijinal oyuna ait daha önce yayınlanmamış içerikler ile "kayıp bölümler" bu sürümle birlikte geliyor. İki Ana Karakter Hikâyenin nasıl şekilleneceğini belirleyen farklı yeteneklere, savaş tarzlarına ve bakış açılarına sahip Kain ve Raziel olarak oyna. Karanlık Fantastik Hikâye ve Tatmin Edici Bulmacalar Çevresel bulmacalar, zorlu düşmanlar ve dehşet verici sırlarla dolu harabe şehirlerde, kadim tapınaklarda ve görkemli kalelerde keşfe çık. Modern Oyun Deneyimi İçin Aslına Sadık Yenilenmiş Sürüm Güncellenmiş yüksek çözünürlüklü görseller, iyileştirilmiş kontroller ve modernleştirilmiş bir kamera ile modern ve klasik sunum arasında dilediğin zaman geçiş yapabilirsin. Karakter Görünümleri Legacy of Kain evreninden ilham alan alternatif Kain ve Raziel görünümlerini elde et. Lüks Sürüm, Legacy of Kain evrenine dair kapsamlı ilave içerikler sunuyor. İçerikler: - Dark Prophecy Demo: Defiance'ın iptal edilen devam oyunu Dark Prophecy'nin oynanabilir demosu. Serinin hiç yayınlanmamış bir kısmını gözler önüne seriyor. - Dijital Çizgi Roman: İlk kez İngilizce sunulan bir sayı da dahil orijinal Legacy of Kain çizgi romanlarını içeriyor. Defiance çizgi romanı için orijinal sanatçı Tyler Kirkham imzalı yeni bir kapak da mevcut. Bu Yenilenmiş Sürüm, desteklenen tüm diller için tamamen yerelleştirilmiş bir arayüz ve altyazılar içerse de Encyclopedia, Lost Levels girişleri, Arcane Tomes ve arşivlik Comics gibi bazı bonus ve arşiv içerikleri yalnızca İngilizce dilindedir.