#IDARB
8-bit spor oyunları ve atari salonu klasiklerinden ilham alan aksiyon dolu bu oyunda Bıyıklı Polislerden Kahvaltıya kadar herşeyle savaşmaya hazır olun! İnternette oyun oynamayı seven binlerce çılgın oyuncunun fikirleriyle oluşturulan #IDARB'de herşeyden biraz var: kaotik, 8-oyunculu, eSpor tarzında, atlamalı, gelecekte geçiyor, arena oyunu, topla oynanıyor. Twitch ve Twitter aracılığıyla oyunun kendisini dinamik olarak değiştiren yıkıcı "hashbombs" ile tamamlanan, büyük ölçüde özelleştirilebilir olan bu deneyimde karakterleri, takımları, takım logolarını, turnuvaları ve hatta tema müziklerini siz oluşturun! IDARB tam 8'e kadar eşzamanlı yerel oyuncuyu ve ayrıca 4'e karşı 4 veya birebir çevrimiçi maçları destekliyor veriyor. Diğer özellikleri tek oyunculu aklınızı başınızdan alacak hikaye modu, yarım zamanlı çılgın yarışmalar ve açılabilir tarifleri içeriyor. Bir kitle kaynak (crowdsourcing) projesi olarak başlayan bu oyunun adı bir kısaltma aslında: “It Draws a Red Box” (IDARB) (Önce Bir Kırmızı Kutu Çizilir). Sosyal medya aracılığıyla gelen binlerce öneri sayesinde bu oyun bir tek kırmızı kutudan bugünkü manyak karışım halini aldı ve Twitch veya Twitter aracılığıyla oyuna gönderildiğinde gerçek zamanlı olarak oyunu dinamik şekilde yıkan ve değiştiren gizli komutlar olan yüzlerce tuhaf "hashbombs" ile tamamlandı! #IDARB'de istediğiniz birşey yoksa muhtemelen henüz bunu önermediğinizdendir ama birçok özelleştirme seçeneğiyle muhtemelen hala kendiniz bu öneriyi gerçekleştirebilirsiniz!