Clair Obscur: Expedition 33
"Her geçen yıl, Ressam'ın fırçasıyla siliniyoruz." Ressam her yıl bir kez olmak üzere uykusundan uyanıyor ve Monolit'inin üzerine lanetli bir sayı resmediyor. Sonra da yaşı o sayıdan daha büyük olan herkes dumana dönüşüp yok oluyor. Bu sayı yıldan yıla azaldıkça bizler silinmeye devam ediyor, gitgide kan kaybediyoruz. Ressam yarın tekrar uyanacak ve bu kez resmedeceği sayı "33" olacak. Bizler ise yarın son görevimiz için yola çıkıyoruz. Hedefimiz Ressam'ı yok etmek. Onu yok etmeliyiz ki bir daha asla ölümü resmedemesin. Biz, Keşif 33'üz. Clair Obscur: Expedition 33, benzersiz gerçek zamanlı mekanikleriyle savaşları daha sürükleyici ve eğlenceli hâle getirerek çığır açan, sıra tabanlı bir RYO'dur. Güçlü düşmanlarla savaşacağın, Fransa'nın Belle Époque döneminden esinlenmiş fantastik bir dünyayı keşfetmeye hazır mısın? Tepkisel Sıra Tabanlı Savaş JRYO türünün evrilerek hayat bulduğu bu oyunda gerçek zamanlı eylemler, sıra tabanlı savaşlara ruh katıyor. Kâşiflerin için ekipmanları, istatistikleri, becerileri ve karakter sinerjilerini kullanarak kendine uygun, benzersiz savaş tarzları oluşturmak senin elinde. Savaşta aktif bir rol üstlenip gerçek zamanlı olarak saldırılardan kaçınmalı, darbeleri savuşturmalı ve karşı saldırı yapmalısın. Saldırı ritimlerinde ustalaşarak komboları birleştirebilir ve serbest nişan sistemiyle düşmanın zayıf noktalarını hedefleyebilirsin. "Yarın Elbet Gelecek" Ressam'ın neden olduğu bu ölüm döngüsünü kırmak için çıktıkları bu tehlikeli macerada bir yıllık ömrü kalan Gustave'ın yanı sıra Maelle'e ve onların kâşif arkadaşlarına eşlik edeceksin. Ayrıca daha önceki keşiflerin izini takip edebilir ve onların başına neler geldiğini de öğrenebilirsin. Tüm umutların tükendiği durumlar karşısında birlikte omuz omuza savaşmayı öğrenen Keşif 33 üyelerini yakından tanımaya var mısın? Akıllara Kazınacak Güzellikte Bir Dünya Karşında gerçeküstü düşmanlarla dolu büyüleyici bir diyar var. Binsuret'in Adası'ndan Unutulmuş Savaş Meydanı'na kadar nefes kesici manzaralara tanık olacak, yol boyunca gizemleri ve gizli görevleri açığa çıkaracaksın. Efsanevi yaratıklarla konuşup onlarla kader ortağı olabilecek, özel mi özel yoldaşları ekibine katabileceksin. Üstelik dünya haritası üzerinde yeni seyahat yöntemlerine erişmek ve gizli bölgeleri keşfetmek de cabası. Unreal Engine 5 ile geliştirilen, göz alıcı grafikleri ve yürek burkan müzikleriyle Sandfall Interactive'in bu ilk oyunu seni bekliyor.