The Sinking City 2
Lovecraft dünyasında geçen bir hayatta kalma-korku deneyimi Ağır tempolu, gergin ve kaynak yönetiminin ön planda olduğu bu yapımda derinlere ilerledikçe artan baskıyla yüzleşecek, sadece güvenli bölgelerde nefes alabileceksin. Envanterini verimli kullan, ürpertici bulmacaları çöz, erzak ve geliştirmeler için açtığın kestirme yollardan daha önce geçtiğin bölgelere geri dön. Arkham, New England Doğaüstü bir selin altında kalmış, Kükreyen '20'lerde geçen görkemli liman kenti. Dalgaların izlerini taşıyan caddeler ve hırpalanmış Art Deco mimarisi… Karanlığa gömülmüş gizli barlar. Yaşanmışlık dolu ama sulara yenik düşmüş mahalleler… Ulaşım bazen yürüyerek bazen de kayıkla sağlanıyor. Yıkılmış dalgakıranların ardında kestirme yollar, kapalı barların ardında saklı sırlar var. Bilimin gerçek yüzünü gizlediği bir hastaneden geçecek, avcının av olduğu bir balık pazarı açacak ve kadim dehşetlerin kıpırdandığı şehrin derinliklerine ineceksin. İmkânsız bir kurtarma görevi Ters giden bir Ayin sonucunda ruhu Düşler Diyarı'nda mahsur kaldı ve kötücül güçler bedenini ele geçirdi. Sevdiğin kadını kurtarmak için tehlike dolu bir yolda ilerleyerek selin kaynağına ulaşmalısın. Onu görmesen de varlığını her an hissedeceksin. Korkunç düşmanlar Slither ölüleri diriltiyor. Derinlerde Yaşayanlar zifiri sulardan fırlıyor. Gölgeler ise gerçekliği büküp iradeni sınıyor. Bazıları ile doğrudan yüzleşmen gerekirken diğerleri ile savaşmak için geri çekilip sığınakta yeniden silahlanman ve karakterini yeniden düzenlemen gerekebilir. Ya da isteğe bağlı bir araştırma görevine çıkıp daha güçlü bir silahla geri dönebilirsin. Özgürce araştır Hayatta kalmanın yolu keşiften geçer. Ayin kalıntılarını incele, tüyler ürpertici ipuçlarını araştır, varolmaması gereken günlükleri çöz ve çıkmak bilmeyen maskeleri söküp at. İsteğe bağlı görevler ilerlemeni yavaşlatmaz; aksine daha güvenli yollar, değerli kaynaklar ve bir sonraki karşılaşmada hayatta kalma şansını artıran yükseltmeler sunar. Eşi benzeri görülmemiş bir adanmışlıkla geliştirilen The Sinking City 2, iliklerinize kadar hissedeceğiniz sarsıcı bir hayatta kalma-korku deneyimi sunmak için Frogwares'ın dedektiflik kökenlerinden güç alıyor. Stüdyonun saplantı derecesindeki tutkusu ve topluluktan gelen geri bildirimlerle şekillenen bu yapım, aslına son derece sadık bir Lovecraft deneyimi vadediyor: Ete kemiğe bürünen mitler ve beraberinde getirdiği akıl almaz bir dehşet.