Mortal Shell II
Mortal Shell II, Mortal Shell serisinin bağımsız devam oyunudur. Daha hızlı ve acımasız çatışma, birçok geliştirme imkânı bulunan daha detaylı silah tasarımları ve küçük ama dopdolu bir açık dünyada serbest dolaşma odağı ekleyerek ilk oyunun oynanışını genişletir. Muazzam savaşçıların cesetleri, Mortal Shell II'nin yıkılmış dünyasının dört bir yanına dağılmış durumda. Keşfettiğin her savaşçının bedenini ele geçirerek özlerinde yatan güçleri ve uzmanlaştıkları yetenekleri açığa çıkarabilirsin. Her savaşçının özgün yeteneklerini kullanarak kendi çatışma tarzını oluştur, kayıp hatıralarını keşfederek sırlarını açığa çıkar. Mortal Shell II'nin küçük ama dopdolu açık dünyası, tehlikeli ve bağnaz düşmanların koruduğu dolambaçlı patikalarla bağlıdır. Oyuncular bu dünyayı gezerken bedenlerini ele geçirebilecekleri yeni savaşçılar, ek hikâye unsurları, güçlü ve tuhaf silahlar, geliştirmeler, ilginç şeyler ve dahasını bulabilirler. Kadim ilahların metruk tapınaklarının, yasaklı ormanların ve buzla kaplı mezarların içinden geç, kemikten oyulma hisarlara adım at. Bu kayıp yapıların etrafında, her biri serüvenin boyunca edindiğin kabiliyetleri ve topladığın silahları sınayacak 80'tan fazla zindan bulunuyor. Harbinger olarak oynayacaksın. Görevin, Undermether'ın çalınan ve tehlikeli gudubet yaratıklar tarafından insafsızca korunan yumurtalarını geri almak. Mortal Shell II'nin çatışma sistemi çevik ve canlıdır. Enerji göstergelerinin kaldırılması ve çatışma çeşitliliğinin artırılmasıyla daha akıcı ve kaotik bir karanlık güç fantezisi oluşturuldu. Dikkatlilik ve yoğunluk, yüksek riskli çatışmada buluşuyor.