The Elder Scrolls Adventures: Redguard
İMPARATORLUĞA KARŞI TEK BİR ADAM Tiber Septim, Tamriel'de hızla yayılarak, birbiriyle çatışan topraklarını güç kullanarak birleştirdi. Hammerfell'in kudretli Redguard'ları bile Imperial kontrolüne girdi. Efsanevi Redguard paralı askeri Cyrus, Empire'a karşı bir isyan başlattı. Restless League adıyla bilinen bir grupla birlikte Cyrus, Stros M'kai'deki işgalci güçleri yendi ve Tiber Septim'i Redguard'larla barış yapmaya zorladı.