The Lamplighters League
The Lamplighters League'de, ucuz bir macera dünyasında sinsice yaklaş, dikkat çekme ve yoluna çıkanı vur! Dünyanın dört bir yanındaki heyecan verici bölgelere giderek dünyayı dolaş ve sıraya dayalı stratejik bir savaşta düşmanlarını yen. Ayrıca kartlarını doğru oynarsan dünyayı kurtarabilirsin bile. Shadowrun Trilogy ve BATTLETECH'in yaratıcıları Harebrained Schemes, the Banished Court adı verilen acımasız bir tarikatın dünyanın hakimi olmak üzere olduğu, 1930'larda geçen, alternatif ve yepyeni bir dünya sunuyor. Bu kötü niyetli planlarının hayata geçmesinin önündeki tek engel bin yıldır, The Lamplighters League adı verilen bir grup kahraman bilgindir. Ne yazık ki iyinin iyisi tamamen gitti, iş artık kötünün iyisine kaldı. Eşsiz becerilere ve unutulmaz kişiliklere sahip uyumsuzlardan ve kötülerden oluşan bir ekip oluştur ve karışık bir gerçek zamanlı sızma, sıraya dayalı taktiksel savaş ve karakter odaklı bir macera ve entrika hikayesinde dünyanın sonuna kadar Banished Court'un peşine düş. Strateji Stil Sahibi Bir Şekilde Hikayeyle Buluşuyor - Benzersiz, dinamik karakterlerden oluşan bir ekibi kontrol et ve onlara özel taktiksel becerileri ve ekipteki rollerini öğren. Onları görevlere götürerek hikayelerini ve dünyalarını öğren. Her bir uyumsuz, savaşın kaderini değiştirebilecek benzersiz hareketleriyle savaşa kendi tarzlarını katarlar. - Çeşitli heyecan verici bölgeleri keşfet ve savaş alanını işler kızışmadan araştır: gerçek zamanlı sızma oyununda düşmanların yanından gizlice geç, gruptan ayrılanları hızlıca ve sessizce teker teker ortadan kaldır ve ekibini savaşta üstünlük sağlayacak bir şekilde konuşlandır. - Heyecan verici, sıraya dayalı savaşta ajanlarının sahip olduğu gizli avantajların ve bildikleri kirli oyunların hepsini kullan. Büyüyen the Banished Court tehdidine karşı geride kalmamak için ajanlarına gelişmiş beceriler, teçhizatlar ve iyileştirmeler ekle! Geri Sayıma Karşı Felakete Kadar Yarış - 1930'lu yılların alternatif tarih dünyasında tersanelerden çöllere ve ormanlara, şehirlerden el değmemiş bölgelere kadar Banished Court'un peşinden git. Seçimlerini küresel bir düzeyde yönet ve düşmanının saçma sapan entrikalar geliştirmesini engellemeye çalış! - Kötünün iyisi yeni müttefikler edin: dünyada haydutlar ve serseriler ara ve ardından Banished Court onları yakalamadan önce kendi tarafına çek! - Her görev, ekibine yeni kaynaklar kazandırır ve ekibinin becerilerini geliştirir ancak dikkatli ol: endişelenmeleri ve yaralanmaları onlara büyük zarar verebilir! Banished Court'un dünyayı saçma sapan isteklerine göre biçimlendirmelerine engel olabilir misin? Öğrenmek için... The Lamplighters League ve Dünyanın Sonundaki Kule!