Monster Hunter Stories Deluxe Collection
İki Monster Hunter Stories oyunu, tek bir delüks koleksiyonda! Monster Hunter Stories, Monster Hunter dünyasını yeni ve heyecan verici yollarla genişleten bir RYO serisidir! Artık canavarları avlamıyor, yetiştiriyorsun! Canavar Binicileri olarak bilinen kahramanlarla birlikte canavarlarla beraber yaşa ve onlarla ömür boyu sürecek bağlar kur. İçerik: - Monster Hunter Stories - Monster Hunter Stories 2: Wings of Ruin (Deluxe Sürüm) Deluxe Sürüm aşağıdaki indirilebilir içerikleri içerir: - Ena Kıyafeti: Kuan Paltosu - Oyuncu Katmanlı Zırhı: Razewing Alfa Zırhı ve Razewing Beta Zırhı - Oyuncu Saç Stili: Dikenli Nergal - Navirou Kıyafetleri: Pukei-Pukei Kostümü ve Nergigante Kostümü - Çıkartma Setleri: Macera Dostları 2 ve Macera Dostları 3 *Bazı içerikler, oyun ilerledikçe kullanılabilir hâle gelir. *Yukarıdaki indirilebilir içerik, Monster Hunter Stories 2: Wings of Ruin için sunulan bağımsız Deluxe Kit'teki içerikle aynıdır. Oyun Tanıtımı: İlk oyun; Kara Felaket olarak bilinen, dünyayı saran bir felaketle yüzleşen ve bu esnada Avcılarla birlikte yaşamayı öğrenen bir Binicinin hikayesini anlatıyor. İkinci oyun; bundan dört yıl sonrasında yeni bir kahramanın, dünyaya yıkım getireceği söylenen efsanevi Rathalos'u anlatan destansı hikayeyi açığa çıkarmasını konu alıyor. Oyun Özellikleri: ■ Monster Hunter dünyasında geçen sıra tabanlı bir RYO! Monster Hunter Stories, aksiyon oyunlarında zorlananların bile kolayca alışabileceği stratejik bir savaş sistemi sunuyor. Güç saldırılarını, Hız saldırılarını ve Teknik saldırıları kullanarak ağır hasar vermek ve kıran kırana savaşları kazanmak için rakibinin saldırı biçimlerini tahmin et ve atlat! Becerilerini kullanmak için Kardeşlik Göstergeni geliştir veya Canavarlarının eşsiz Kardeşlik Becerilerini dene! ■ Serideki popüler canavarlar senin Canavarların olsun! Canavar becerilerini kullanarak bölgeyi keşfet, yol üstünde bulduğun yumurtaları çatlat ve çeşitli canavarlar senin olsun! Oyunda Monster Hunter serisinden Zinogre, Nargacuga ve Lagiacrus gibi birçok popüler canavar yer alıyor. Ayrıca Canavarlarının etkin olmayan yeteneklerini etkinleştirerek orijinal Canavarlar yetiştirmene ve güçlü düşmanlarla mücadele etmene olanak tanıyan bir ritüel olan Aracılık Ayini de mevcut! ■ Yetiştirdiğin Canavarlarla güçlü bir takım kurmanı ve diğer oyuncularla savaşların tadını çıkarmanı sağlayan çevrimiçi özellikler! *Bu setteki öğeler ayrı bir şekilde satın alınabilir. Lütfen aynı öğeyi iki defa satın almamaya dikkat et.