Ball Blast
Zıplayan kayalardan vahşi bir sağanak yağıyor — hızlı hareket et, daha da hızlı patlat! Her kayanın bir numarası var — onu o kadar kez vur ve boom! sayı yarıya iner, hız ikiye katlanır; alan baş döndüren bir kaosa dönüşür! Tek başına oyna ya da bir arkadaşınla güçlerini birleştir; ateş gücünü ikiye katla. Yüzlerce bölümü geç, bitmeyen dalgalarda hayatta kal ve dünya sıralamasında zirveye tırman! Paraları topla ve yeni topları aç: geniş yayılımlı bir pompalı, geri dönen bir bumerang ve düşen kayaları biçen döner testere bıçakları. Delip geçen lazer ışını, patlayıcı dronlar ve dev şok dalgaları gibi güçlendirmeleri yükselt; dalgaları bir anda sil! Özellikler: - EŞLİ (CO-OP): Bir arkadaşınla takım olup kayaları birlikte sav! - Çevrimiçi liderlik: En uzun süre hayatta kal, dünya puanını kap! - Güçlü toplar: Standart, pompalı, bumerang ve testere! - Yıkıcı güçler: Her şeyi yok etmek için yetenek satın al ve yükselt! - Özel bölümler: Efsanevi boss’ları devir, köprüyü yıkımdan koru! - Tekrar oynanabilirlik: Yüzlerce benzersiz bölüm ve meydan okuma! Kayalar zıplamayı bırakmayacak — patlatmaya devam etmeye hazır mısın?