Back to Childhood: Classic Games Collection
Okuldan sonra çizgi film molası hissi veren bu pakette çocukluğunuzdan tanıdık yüzlerle tanışın ve oynayın: - Marsupilami - Hoobadventure Punch, Twister ve Hope, Palombia'da huzurlu bir hayat yaşayan üç Marsupilami'dir. Üç yol arkadaşı, kumsaldaki enkazla oynayarak lanetli bir lahiti açarken, yanlışlıkla tüm hayvanlara korkunç bir lanet getiren gizemli bir hayaleti açığa çıkarırlar. Neyse ki Marsupilamiler bağışıklı. Büyüyü savuşturmak için üç kahramanımız bir maceraya atılmak ve hayaleti kovalamak zorunda kalacak. - Asterix & Obelix: Slap'Them All! Asterix ve Obelix tokatlarla dolu yeni bir macerayla geri dönüyor! Asteriks ve Oburiks olarak oynayın ve aksiyon ve tokatlarla dolu bir Beat Them Up'ta bir dizi düşmanla yüzleşirken destanın en ikonik manzaralarını geçin! - The Smurfs - Mission Vileaf Ormanınızı kurtarmak için bir maceraya çıkın! Kötü büyücü Gargamel, Şirinleri çekme ve yakalama yeteneğine sahip bir bitki olan VILEAF'ı az önce yarattı... ama aynı zamanda ZEHİRLİ! 4 ikonik Şirin'i bedenleyin ve Gargamel'in kulübesine giderken bitkileri iyileştirin: tüm orman size bağlı!