Asterix & Obelix Slap Them All!
Yıllardan M.Ö. 50. Galya, tamamen Romalıların işgali altında. Yani aslında tamamen değil... Boyun eğmeyen küçük bir Galyalı köyü, hâlâ istilacılara karşı direniyor. Onlarla kimse baş edemiyor! İki kahramanımız, tamamen elle çizilmiş ve türünün en geleneksel yöntemleriyle tasarlanmış bu yatay olarak kaydırmalı şekilde ilerleyen 2B dövüş oyununda dünyanın dört bir yanını dolaşarak Roma İmparatorluğu ile savaşacaklar. Düşmanların ve yaban domuzlarının dikkatli olması gerekiyor! Asterix ve Obelix geri döndü… Ve sıradaki savaş yine muhteşem olacak! Aileniz veya arkadaşlarınızla birlikte (yerel çok oyunculu mod) Asterix ve Obelix olarak oynayın! Her karaktere özgü çeşitli hareketlerle binlerce Romalıyı döverek uzaklaştırın. Macera modu bölümleri, mevcut Asterix ve Obelix albümlerine dayalıdır. Oyunda aynı zamanda oyuna özel olarak tasarlanmış bir bölüm de mevcuttur. Ana maceranın yanı sıra Galyalı arkadaşlarımızın ziyafetini tamamlamak için mini oyunları da keşfedin! Özgün çizgi roman serisine ve animasyonlarına sadık kalınarak oyun için özel olarak tasarlanmış el çizimlerinin keyfini çıkarın.