Another Dawn
Acımasız bir suç örgütü ailenizi kaçırdığında aniden tropik bir adada sakin bir tatil aniden en kötü kabusunuz olur. Hayatta kalmak ve sevgili kurtarmak için açlık, susuzluk, zavallı paralı askerler ve vahşi yaratıklara karşı savaş! Oynanış özellikleri - İlgi çekici bir hikaye, maceracı bir aksiyon karışımı, hayatta kalma ve çekim. - Nefes kesici tropikal manzaralar ve devasa dağ tünelleri gibi genişletilmiş yarı açık dünya seviyelerini keşfederken özgürlüğü yaşayın. - Yiyecek, içecek, doğaçlama silahlar ve vahşi doğada hayatta kalmak için gereken her şeyi bulun. - Adanın her köşesini keşfederken paralı askerleri ve insan olmayan yaratıkları ele geçirerek koş, yüz, savaş ve ateş et. - Komut dosyası olmayan yapay zeka: Düşmanlar, kendi özelliklerine ve oyun içi davranışlarına göre aktif ve farklı tepki gösterme eğilimindedir. - En sevdiğiniz oyun modunu seçin: Tercih ettiğiniz silahı alın ve herkesi yüz yüze öldürün ya da düşmanları gizlice atlayın. - Gerçekçi fizik, malzeme ve su yüzer sisteme farklı etki reaksiyonları uygular.