9 Clues: The Secret of Serpent Creek (Xbox Version)
9Clues: The Secret of Serpent Creek, benzersiz Detektif Modu ile kendine özgü bir saklı nesne bulma - macera oyunu. Bu gizem ve heyecan dolu yapım, klasik korku filmlerinin elementlerini 50'lerin kara filmlerinin tarzıyla bir araya getiriyor. Ünlü muhabir arkadaşı Helen Hunter, paranormal olayları araştıran özel dedektife kısık ve korkmuş bir ses tonuyla sesli bir mesaj bırakmıştır. Hunter, sahil kasabası Serpent Creek'tedir ve acilen yardım istemektedir. Ancak dedektif, Serpent Creek'te Helen'dan bir iz bulamaz. İşin daha da garibi, kasabanın sokakları yılan kaynamaktadır ve kasaba sakinleri sanki sürekli uyurgezer bir haldedir. Yer şiddetli sarsıntılarla sallanmaktadır. Dedektif, Serpent Creek'te gerçek bir soruşturma yürütmelidir: İpuçlarını bulmalı ve onları yepyeni Dedektif Modu'nda birleştirerek bütün suç mahallerinin sırlarını açığa çıkartmalı!