Demon Hunter: Riddles of Light
Ünlü İblis Avcısı bir kez daha karanlığın güçleriyle karşı karşıya gelir. Ancak bu sefer işler farklı bir hal alır: Dawn Ashmoore, eski bir Mısır tapınağının yıkıntılarında uyanan kötü bir ruh tarafından ele geçirilir. Dawn'ı sadece yeğeni Lila kurtarabilir. Lila bir an bile tereddüt etmeden teyzesini kurtarmak için yola koyulur. Kurtarma görevi ilerledikçe, onun bu olağanüstü olaylara karışmasının tesadüf olmadığı ortaya çıkar. Lila'nın yolculuğu onu hala eski tanrılar tarafından yönetilen antik Mısır'ın gizemli kalıntılarına götürür. Tanrıların sandıkların içinde kilitli ve taşa kazınmış hikayeleri, onun korkunç bir sırrı ortaya çıkarmasını sağlar. Dawn, Seth tarafından ele geçirilmiştir. O, tüm tanrıların en tehlikelisidir ve kimse onu dünyayı yok etmekten alıkoyamaz. Son İblis Avcısı öldüğünde, insanlık için tüm umutlar kaybolacaktır. Lila hangi gizemleri gün ışığına çıkaracak? Kötü güçleri nasıl yenecek? Bu yeni Demon Hunter macerasında Mısır tanrılarının dünyasına adım at.