Ghost Teen Escape from Limbo
Yaşayanların dünyasına geri dönmek için yeni keşfettiğiniz hayalet yeteneklerinizi kullanın! Pervasız ve maceraperest bir çocuk, yaşam ve ölüm arasında sıkışıp kaldığında ne yapmalı? Ghost Teen Escape from Limbo’da yaşayanların arasındaki evinize dönmeyi umuyorsanız çok sayıda zorlu platform bulmacasını çözmek için hayalet formunuzu kullanmanız gerekecek. Siyah-beyaz 2D piksel sanatı tarzında 50 tek ekranlı bulmacayı keşfedin Zekâ zorlayıcı seviyeler basit başlar ancak karmaşıklık ve zorluk dereceleri giderek artar. Bulmacaları istediğiniz kadar denemeye devam edin ve yaşayanların dünyasına geri dönmenin bir yolunu bulun!