Enigmatis: The Ghosts of Maple Creek
Güneş batarken, kuvvetli bir fırtına sonrası uyanmayı hayal edin. Kendinizi yol kenarında, küçük bir kasabada bulursunuz. Aklınızın hatırlayamadığı veya hatırlamak istemediği dramatik olayları vücudunuz anımsadıkça, içiniz ürperir... Maple Creek’in asırlık gizemini çözmeye cesaretiniz var mı?