9 Clues 2: The Ward (XboxVersion)
9 Clues serisinin ikinci oyunu “The Ward”da genç bir dedektif ile partneri, ıssız bir adadaki psikiyatri hastanesinden gelen imdat çağrısına yanıt verirler. Ada, dondurucu suların ve sert fırtınaların arasında, dünyadan soyutlanmış durumdadır. Dedektiflerin gelişinin hemen ardından, hastanenin terapistlerinden biri pencereden düşerek ölür. Dedektifler araştırmalarına başladıktan itibaren, Mnemosyne Akıl Hastanesi’nde tahmin ettiklerinden çok daha karanlık şeylerin döndüğünü fark ederler. Bütün hastalar, hastanede dört yıl önce gerçekleşen yangınla ve bu sırada ölenlerle ilgili konuşmayı reddetmektedir. Personel ise akıl hastanesinin geçmişini gizlemek, göstermelik huzur ve düzeni devam ettirmek için elinden geleni yapmaktadır. Her bir ipucu yeni sorular doğuruyor. Doktor Crow’u kim öldürdü? Erkek hemşirelerden birinin delirmesine ne sebep oldu? Zed Rascov kim? Ölü doktorun ofisindeki ahşap panelli duvarda küçük kız Ginger’ın ismi neden kazılı?