41 Hours
Modern silahları, gelişmiş teknolojiyle birleştiren birinci şahıs nişancı oyununda uzay-zamanı manipüle et! İşkolik bilim insanı ve uzun zamandır kayıp olan karısını arayan yetenekli savaşçı Ethan’ı kontrol ediyorsun. 41 Hours, yoğun çatışmalar ve gelişmiş teknolojilerin olduğu birinci şahıs macera oyunudur. Ethan, insanüstü güçlere sahip gibi görünen gizemli bir kadın eşliğinde zamanı manipüle etmeyi öğrenirken geleneksel silahları alacak, gelişmiş gizliliğe bürünecek, ışınlanma için portalları kullanacak ve yoluna çıkan paramiliter güçlere karşı telekinetik yetenekler kullanacak. Seslendirilmiş diyaloglar, harika sahneler ve 11 zorlayıcı bölüm boyunca stratejik savaş senaryolarıyla 41 Hours’un karmaşık hikâyesini keşfet! İlerledikçe dünya dışı ortamları keşfedecek ve basit savaş hünerlerinden daha fazlasını gerektiren, beyin yorucu bulmacaların üstesinden geleceksin. Uyum sağlama, hayatta kalma ve gerçeği açığa çıkarma yeteneğine sahip misin?