tinyBuildAksiyon ve macera
Totally Reliable Delivery Service, Cyberfunk, Stunt Sets ve Dress Code dahil olmak üzere Totally Reliable Delivery Service person! olmak için ihtiyacın olan her şey. Sırt korseni bağla ve teslimat kamyonunu çalıştır, teslimat zamanı! İnteraktif sandbox dünyasında en fazla üç arkadaşınla katıl ve işi rastgele tamamla. Teslim edilemedi, bu tamamen Totally Reliable Delivery Service garantili! ÖZELLİKLER: Yerel ve Çevrimiçi çok oyunculu: Teslimatlarının güvenliğini sağlamak için kendi işini kendin gör ya da arkadaşlarına katıl ve takım çalışmanı sına. Arapsaçı Kontrollü: Tahmin edilemez ragdoll fiziği hızlı platform ile tanışıyor. Koş, sıçra ve kolaylıkla yakala ama bir şeye çarparsan şuurunu kaybedersin! Dikkat Dağıtma Dünyası: Teslimata bir ara ver ve oyna! Dünya çalışmak veya oynamak için kullanılan oyuncaklar, araçlar ve makinelerle tıka basa dolu. Ayaktakımı Çetesi: Mavi yakalı işçilerini özelleştir ve mevzuya dal, teslimat zamanı!