Bluey: Video oyunu
Heeler ekibiyle oyun zamanı artık daha büyük ve daha iyi; keşfedilecek yeni karakterler, mini oyunlar, açılabilir ögeler ve toplanabilir nesneler seni bekliyor. Dizinin sembolleşmiş mekânlarında geçen etkileşimli maceralarda Bluey, Bingo, Anne, Baba ile kuzeni Muffin ve Stripe Amca'ya katıl. En sevdiğin karakteri seç, eğlenceli bir kostüm giy ve keşfetmeye başla. Heeler Evi'nin etrafında ponponlu bir bereyle koştur, Dere'de başına sardığın şık bir havluyla gez ve flamingo, raket gibi karaktere özel koleksiyon parçalarını ara. Eğlence bununla da bitmiyor! Büyükbaba, Trixie Teyze ve Büyükanne ile eğlenceli getir götür ve üretme görevlerini tamamlayarak kostümler, oyuncaklar, kupalar ve çıkartma defterini süsleyecek anılar kazan. Oyun zamanının tadını yepyeni yollarla çıkar ve Keepy Uppy, Chattermax Kovalamacası ve Ground is Lava oyunlarının yeni kurallarını keşfet. Kolaylaştırılmış etkileşim ve herhangi bir mekânda oyunlar arası geçiş yaparken menüye hızlı erişim sayesinde bu oyun kesinlikle zor olmayacak; minik ellere sahip olanlar da dâhil herkes için daha keyifli bir deneyim sunacak. İster tek başına ister eşli modda, ailen ve arkadaşlarınla Bluey'nin neşe dolu dünyasını hep birlikte paylaş.