Motokros Şampiyonasının resmi oyunu geri döndü! Bu yeni oyun deneyimiyle motosikletine atla ve adrenalin patlaması yaşa. Kontrolü eline al: Resmi serideki yenilikleri keşfet. ŞAMPİYON SENSİN 2020 MXGP ve MX2 kategorilerinde tüm sürücülere, motosikletlere ve takımlara meydan oku. İçindeki yarışçıyı ortaya çıkar ve hep hayalini ettiğin şampiyona dönüş. SIÇRAYIŞLARINI TASARLA Devrim niteliğindeki yeni düzenleyici ile mükemmel pisti oluştur. Farklı ayarlardan seçim yap, yeni yüksekliklerden faydalan ve yarattıklarını toplulukla paylaş. PLAYGROUND VE WAYPOINT MODU Davetkar Norveç fiyortlarından ilham alan bu eğitim alanında sürüş becerilerini geliştir ve büyüleyici manzarayı keşfet. Waypoint moduyla rekabeti yeni bir seviyeye taşı! Yere kontrol noktaları yerleştirerek kendi rotanı oluştur. Oyun boyunca ilerlemene yardımcı olması için puan kazanmak üzere en iyi sürelerini çevrimiçi paylaş! ÇEVRİMİÇİ YARIŞMALAR Yeni özel sunucular ile çok oyunculu deneyim seviye atlıyor. Gerçekten güvenilir bir bağlantı, sıfır gecikme süresi ve oldukça büyük bant genişliği. Artık bahane yok, yeni mücadeleler seni bekliyor! AŞIRI KAPSAMLI ÖZELLEŞTİRME Hayal gücünü çalıştır ve 110'dan fazla resmi marka ile motosikletlerini ve sürücülerini özelleştirerek en iyi sonuçları elde et. Sadece izlemesi daha güzel olsun diye değil, seçimlerin, performansını etkileyecek.