Çamur, ter, adrenalin ve eğlence: Monster Energy Supercross 6 ile içindeki motorcuyu ortaya çıkar ve aksiyonun ortasına dal! Monster Energy Supercross 2022 Şampiyonası’nın tüm duygularını resmi motosikletler, sürücüler ve pistler eşliğinde yaşa. Oyun deneyimindeki her ayrıntıyı dilediğin gibi özelleştirmek için geniş bir ayar yelpazesi emrine amade. Böylece gerçekçilik ve rahatlık seviyelerini özgürce belirleyebilirsin. Supercross 6, bu sene yepyeni ve benzersiz bir bakış açısını takip ediyor: Seninkini! KİŞİSEL KOÇUN Supercross dünyasında iz bırakman için sana destek olacak koç ve rehberin: efsanevi Jeremy McGrath! Supercross Academy’de ondan tüm numaraları öğren, öğrendiklerini kullanarak hiç olmadığı kadar gerçekçi Kariyer Modu’ndaki şampiyonada zirveye ulaş. Başarılar elde et, sponsorları etkile, eşsiz rekabetlerde yarış ve Supercross dünya şampiyonu ol! HADİ GEZMEYE ÇIKALIM Hava alanından madene, dağdan stadyuma; Supercross Park’ın sunduğu eşsiz konumları kendi başına veya arkadaşlarınla keşfe çık! Her bölgeyi birbirine bağlayan Supercross pistleri ve motocross patikalarında antrenmanlar yap, numaralar sergile veya yalnızca manzaranın keyfini çıkar. RHYTHM ATTACK Sen. Rakibin. Düz bir yol. Diğer her şey gereksiz. Yepyeni Rhythm Attack modunda gaza bas ve kendini ritmin akışına bırakarak bitiş çizgisine ilk sen ulaş. Kanyon ve orman gibi nefes kesici konumlarda gerçekleşecek tekli eleme turnuvalarındaki yarışlarda kendini ispat et. SENİN MÜCADELEN, SENİN YOLCULUĞUN Dünya şampiyonu olana kadarki tırmanışının her noktasını özelleştir! İstersen motosikletini aşırı gerçekçi hisle sür, istersen sürüş desteklerinden faydalan. Bu sayede, her yarışı ihtiyacına uygun tarzda ele alabilirsin. Sürücünün becerilerini nasıl geliştireceğine karar ver ve motosiklet kurulumundaki her detayı ayarla. Ve hepsi bu değil! Track Editor ile hayalindeki pisti inşa et, Kask Editörü ile kendine has tarzını yarat ve geniş aksesuar seçeneklerini kullanarak sürücünü ve motosikletini özelleştir. SELEDEKİ İLK SEFERİN Mİ? Dönüşler ve tümsekler seni korkutmasın, yeni sürüş yardımları ilk yarışından itibaren seni aksiyonun içine çekecek. Destekli Frenleme, Direksiyon ve Hızlanma sayesinde piste alışacak, en doğru rotaları keşfedecek, zafere doğru emin adımlarla ilerleyeceksin! ÇEVRİMİÇİ YARIŞ Bitiş çizgisini herkesten önce geçmek, mükemmel manevralar gerçekleştirmek, motosikletinle yüzlerce mil yol katetmek... Yeni çevrimiçi sıralama sistemi, bunlarla birlikte birçok aktivitede puanlar kazanarak liderlik tablolarını tırmanmana imkan sağlıyor. Dilediğin aktivitede uzmanlaşmayı bile tercih edebilirsin. Ve her şey çoklu platform desteğiyle birlikte geliyor, böylece her konsoldaki arkadaşlarınla oynayabilirsin!