Train Sim World 4 ile muazzam hızı deneyimle ve rakipsiz yaratıcılığı ifade et! Çok çeşitli simgeleşmiş rotalara gitmenin ve trenleri sürmenin saf duygusunu keşfet. Kaliforniya ABD raylarına çıkmadan önce Eğitim Merkezinde bir dizi çekiş gücünü çalıştırmanın temellerini öğren. Güvenini kazan, ardından her makinede ustalaş. Amerikan modern dizelinin kuvvetli gücünü deneyimle! Metrolink F125'te, genişleyen Los Angeles şehir manzarası ile Lancaster'ın çöl çalıları arasındaki Antilop Vadisi Hattı’nın zorlu arazisinin üstesinden gel. ÜCRETSİZ GEZİNTİ! İstediğin herhangi bir treni seç ve istediğin yere sür; rotaları yoluna nasıl çıkaracağın konusunda kontrol sende. FOTOĞRAF MODU ve GALERİ ile bir fotoğraf çek ve anıları yaşat. Yükseltilmiş SENARYO PLANLAYICISI ve LOGO TASARIMCISI ile yaratıcılığını konuştur. YARATICILAR KULÜBÜ üzerinden sıkı çalışmanı diğer oyuncularla paylaş.