KlabaterSimülasyon
What if you had it in your power to rid the world of disease, to improve the lives of millions, to ease suffering and cure the sick and earn a tidy profit? As the head of your own Pharmaceutical Conglomerate you have this power resting in your hands. Will you use it for good? Being totally altruistic may not be the best business plan. The uncomfortable truth (is there an ointment for that?) is that some remedies are more profitable than others and illness is good for business. Welcome to the world of Big Pharma! Bio Inc.: Redemption is a complex biomedical simulator in which you make life or death decisions. Create the ultimate illness to infect and torment your victim or play as the head of a medical team and hopefully find a cure to save your patient. Will you be the plague or preserve humanity? Including over 600 actual diseases, viruses, symptoms, diagnostic tests, treatments and other medical conditions, Bio Inc.: Redemption is frighteningly realistic. It will captivate you for hours, bringing you into a microscopic world of epic plague proportions!