Gizli koleksiyon eşyalarını bulmana yardımcı olabilecek Yağmacı İçgüdüsü özelliğine anında erişim kazanmak için hemen ön sipariş ver. The Casting of Frank Stone Deluxe Edition şunları içerir: - Ana Oyun - Hikâyenin önemli karar noktalarına dönerek sonucu değiştirebilmeni veya kaçırdığın koleksiyon eşyalarını bulabilmeni sağlayan yeni bir özellik olan Geride Bırakılanlar'a anında erişim. - 8 Özel Kıyafet The Casting of Frank Stone'un Deluxe Edition'ını sürümünü satın aldığında Behaviour Hesabı* üzerinden Dead by Daylight'ta özel ödüllerin kilidini açabilirsin. Ödüller şunları içerir: - Tuzakçı için "Frank Stone Maskesi" Kozmetik Eşyası [DELUXE'A ÖZEL] - "Frank Stone" Rozeti ve Sancağı [DELUXE'A ÖZEL] - 3 Yadigâr Bebek Muskası [DELUXE'A ÖZEL] - Tüm Orijinal Kurbanlar için "Murder Mill" Tişörtü Kozmetik Eşyası - "Murder Mill" Rozeti ve Sancağı - 2 Milyon Kan Puanı Supermassive Games'in hikâye anlatma becerisi, Dead by Daylight evreniyle bir araya gelerek unutulmayacak bir korku oyunu ortaya çıkarıyor. Frank Stone'un gölgesi, şiddet dolu geçmişiyle temelli değişen kasaba Cedar Hills'in üzerinde. Stone'un kana bulanmış mirası, bir grup genç arkadaşın keşfetmek üzere olduğu gibi derin yaralar açarak aileler, nesiller ve hatta gerçekliğin dokusu üzerinde izler bırakıyor. Kozmik Boyutlarda Bir Gizem Oregon'daki bir çelik fabrikasının derinliklerinde sadist bir katilin işlediği korkunç suçlar, akıl almaz vahşetlere yol açıyor. Hiçbir şeyin göründüğü gibi olmadığı bu çarpık yolculukta, birbirine bağlı orijinal karakter kadrosuyla birlikte Cedar Hills'in gizemini keşfet. Kaderini Seç Verdiğin her karar hikâyeyi şekillendirir ve içindeki karakterlerin kaderini etkiler. Akıldan çıkmayacak duygusal sahneler ve nefes kesici korkularla dolu bu oyunda, basit bir kararın nasıl yürek burkan bir ikileme dönüşebileceğini deneyimle. Sürükleyici Bir Kâbus Supermassive Games'in sinematik hikâye anlatımı, bilinmezlikte huzur ve groteskte neşe bulanlar için bu karanlık ve zengin evrene görülmemiş derecede duygu, sürükleyicilik ve gerilim getiriyor. Sis'in Ötesinde Bir Dünya Behaviour Interactive'in sevilen çok oyunculu korku oyunu Dead by Daylight'ın geniş dünyasını daha önce hiç görülmemiş açıdan deneyimle. Bittikten uzunca bir süre sonra bile tüyler ürpertici ters köşelerle dolu bu karanlık orijinal hikâyeyi zihninden silemeyeceksin. *Ödülleri almak için hem The Casting of Frank Stone hem de Dead by Daylight'a bağlı ve bu oyunlarda yetkilendirilmiş bir Behaviour Hesabı gereklidir. Dead by Daylight ödülleri 3 Eylül 2024'ten itibaren alınabilecek.