Owlcat GamesRol oyunları
İşte size en üst Warhammer 40,000: Rogue Trader deneyimi! Voidfarer Sürümü şunları içerir: ● Warhammer 40,000: Rogue Trader oyunu ● Sezon Bileti 2024 yılında yayınlanmaları planlanan, tonla ek içerik barındıran, hikâye odaklı iki devasa genişleme olan Void Shadows ve Lex Imperialis'e erişim kazanın. Her bir indirilebilir içerik yaklaşık 15 saatlik oynanış süresi sunar. ● Oyun İçi Eşya - Eşsiz Hür Tacir Tahtı Uçsuz geminizin köprüsündeki tahtı, görünümünü değiştirerek bir Hür Tacir'e yakışır seviyede şatafata kavuşturun. ● Oyun İçi Eşya - Ateşseli Sınıfı Fırkateyn Yanında alternatif başlangıç teçhizatı ve eşsiz bir görünüm ile ihtiyaçlarınızı karşılayacak alternatif bir uçsuz gemisi! ● Oyun İçi Eşya - Evcil Keruv Sadık yoldaşınızın görünümünü sıradan bir Hizmelet'ten Keruv'a çevirebilmenizi sağlar! ● Oyun İçi Eşya - Basınç Dalgası Pompalısı Bu eşsiz pompalı tüfekle düşmanlarınızı havaya uçurun! Bu silahla ıskalasanız bile düşmanlarınızı geri püskürteceksiniz. ● Oyun İçi Eşya - Aziz Drusus'un Gazabı Motorlu Kılıcı ● O kâfirlere patron kim, gösterin. Bu Motorlu Kılıç, alan saldırılarına sahip olmasa da grubunla beraber son derece yıkıcı darbeler indirme imkânı tanıyarak tek bir hedefe muazzam hasar verebilir. ● Oyun İçi Eşya - Aile Yadigârı Ototabanca Saygın ve mağrur bir aile olan Von Valancius Hanedanlığı, kadim zamanlardan kalma bazı silahlara sahip. Bu Ototabanca da onlardan biri. Tabancayı üretmek için gereken ustalık zaman içinde kaybolsa da işçiliğindeki kusursuzluk, silah kullanmaktaki hünerlerinizi bir üst düzeye taşıyacak. ● Oyun Müzikleri Muhteşem oyun içi müziklerimizin eksiksiz bir koleksiyonu. WAV kalitesiyle en sevdiğiniz parçaları dinleyin, Uçsuz’un tüm nüans ve fısıltılarına kulak verin. ● Sanat Kitabı Oyuna dair çizimlerle dolu, yüksek çözünürlüklü dijital sanat kitabımız. Bu sayede karakterlerin, çevrelerin, manzaraların ve çok daha fazlasının taslaklarını, yüksek çözünürlüklü tasarımlarını göreceksiniz.