007 First Light
MI6 eğitim programına yeni katılmış genç bir James Bond’un hünerlerine ve bazen de pervasızlıklarına tanıklık ederek dünyanın en meşhur ajanının başlangıç hikâyesinin bir parçası ol. Yaptığı bir kahramanlığın ardından deniz havacı genç James Bond’a yakın zamanda yeniden başlatılan 00 programına katılması teklif edilir. Ancak başına buyruk bir ajanı durdurma görevi trajedi ile sonuçlandığında Bond zoraki akıl hocası Greenway ile birlikte çalışarak derin bir komployu su yüzüne çıkarmak ve devleti eli kulağında bir darbe girişiminden kurtarmak zorunda kalır. 007 OL Sıfırdan yaratılmış bağımsız bir James Bond başlangıç hikâyesini keşfet ve cesur bir genç kahramanın en iyi MI6 ajanı olmasıyla sonuçlanan olaylar silsilesine tanıklık et. HEYECAN DOLU BİR CASUSLUK MACERASI Nefes kesici konumlarda görevlere çık, ikonik araçlar sür ve daima bir adım önde olmayı başaran başına buyruk bir ajanın peşinde sinematik maceraya atıl. NASIL BİR AJAN OLACAĞINI KENDİN BELİRLE İster sessizce ister gümbür gümbür ilerle. Kontrolün tamamen sende olduğu bu macerada yumruklarını mı yoksa silahlarını mı konuşturacağın ya da mekanlara özel aletler kullanarak mı yoksa güvenliğe blöf yaparak mı gireceğin tamamen sana kalmış. MI6’E HOŞ GELDİN Bitmek tükenmek nedir bilmeyen bir casusluk eğlencesinde becerilerini sına ve en sevdiğin görevleri ilave değiştiricilerle yeniden oyna!