Ys Origin
För första gången någonsin kommer den klassiska kultserien Ys till Xbox! Kasta dig in i Ys värld och upptäck ett av tidernas bästa japanska Action-RPG: er. Efter en förödande demoninvasion måste tvillinggudinnorna använda sin magi för att leda invånarna på legendariska Ys till säkerheten bland molnen. Medan demonerna försöker bygga Devil's Tower och nå upp till människornas nya hem försvinner gudinnorna. Det är upp till dig nu, i rollen som mäktig riddare eller listig trollkarl, att hitta gudinnorna i Devil's Tower. Kan du använda ditt svärd eller din trollstav och förvisa ondskan från dina förfäders gamla värld? - 3 spelbara karaktärer med olika förmågor och krafter - Massor av spännande miljöer - 3 spellägen: Story, Time Attack, Arena - Ett nytt Speedrun-läge och Blood Level-alternativ finns exklusivt till Xbox One - Flera olika artefakter och kraftfulla reliker att dra nytta av - Fantastisk formgivning - Tillgängligt på japanska, engelska och för första gången även på franska, italienska, tyska och spanska Tack vare en fängslande story, ett vackert soundtrack och episka bossar är Ys Origin fortfarande ett av tidernas bästa action-RPG: er!