Wuppo
Efter att ha förlorat sitt hem måste en ensam wum resa kors och tvärs över världen för att hitta en ny plats att leva på. Från storstadsmetropolen Popocity till det grottlika Bliekopolis – överallt kommer vår wum att upptäcka magiska platser och möta underliga varelser. Men denna wum är verkligen ingen vanlig hjälte och bara med hjälp av skarpsinne och charm kan den lyckas på sin långa resa. Wuppo är ett passionerat tvåmansprojekt, med handritad grafik, ett omfattande soundtrack och en enorm värld att utforska. Funktioner Utforska en förunderlig värld fylld av wums, fnakkers och andra besynnerliga varelser. Lös en uråldrig konflikt under ditt sökande efter ett nytt hem. Använd föremål och sociala färdigheter för att övervinna olika utmaningar. Kämpa mot massor av fiender, från små till stora till ENORMA! Samla filmstrips för att upptäcka världens detaljerade historia. Njut av ett förtrollande och oförglömligt orkestrerat soundtrack.