Without Escape: Console Edition
Kan du fly undan mardrömmen och hitta svaren du söker? Without Escape är en hyllning till det tidiga 90-talets förstapersons-äventyrsspel – en interaktiv berättelse med förrenderad bakgrundsgrafik och FMV-teknik. Växla mellan din gråa vardagstillvaro och en skräckinjagande världen utanför hemmets trygga vrår. Är du beredd att möta den fasa som väntar dig där ute?