Wheel World
Välkommen till Wheel World, där universums öde vilar på ditt styre. Du är Kat, en ung cyklist med ett enda uppdrag: att rädda Wheel World från total kollaps.Utforska en fantastisk öppen värld fylld av imponerande vyer, dolda hemligheter och lopp som kommer att testa dina färdigheter. Anpassa din cykel med ett oändligt utbud av delar, från eleganta speedsters till offroad-bestar – det finns ingen gräns för hur du kan cykla. Wheel World är fullpackat med saker att göra: - Tävla och dominera: Ta dig an elitcykelteam och udda rivaler i tävlingar med höga insatser där varje sekund räknas. - Uppgradera din cykel: Leta i världen efter sällsynta delar för att bygga den ultimata cykeln, perfekt skräddarsydd för din stil. - Uppfyll ditt öde: Återställ dina stulna legendariska delar för att slutligen utföra The Great Shift-ritualen och rädda världen. Lugna puckar. Allt detta backas upp av ett originalsoundtrack från Italians Do It Better, som pumpar energi i varje lopp och under all hisnande utforskning av halvöppna världar. Det är dags att trampa dig mot äran, rädda andarna i Wheel World och hålla universum på rätt spår. Hoppa på, kör snabbt och titta inte tillbaka.